Kedves Látogató!

Köszönöm a bizalmad és a nyitottságod. Sándor András vagyok. Bizalomépítő mentor, tréner, médiaszakember. Amióta az eszemet tudom, a kommunikációból élek, 12 éves korom óta hivatalosan is pénzkeresőnek számítok.


Ismerj meg közelebbről!

 

5 ÉV ÜZLETI BIZALOMÉPÍTÉS 25 ÉV MÉDIATAPASZTALATTAL
Kezdjük a legdfontosabbal:

Miért érdemes rám hallgatnod a bizalomépítéssel kapcsolatban?
 

Mert bizonyítottam. Kétszer is. Önerőből. A nulláról indulva. Először egy bányászvárosból indulva mutattam meg, hogy nem számít, honnan jössz, milyen háttérrel, csak az a fontos, merre tartasz! A bizalomépítés alapvető szabályrendszerét betartva és folyamatosan kísérletezve az elmúlt 25 évben páratlan kapcsolatrendszert építettem.

Évtizedek óta a művészvilág bizalmi emberének számítok, a Nemzet Színészeitől a Kossuth-díjas alkotókig széles a partneri köröm. Az autómba bármikor beül egy Bodrogi Gyula, vagy egy Haumann Péter, hiszen megbíznak bennem, a médiában pedig kizárólag bizalmi munkáim vannak, hiszen jó nevű szakemberré váltam. Élő televíziműsorokhoz előszeretettel hívnak manapság kommunikációs szakemberként és VIP szerkesztőként, hogy a művészek és a stáb között hidat képezve a harmonikus és zavarttalan forgatást biztosítsam.

5 esztendővel ezelőtt pedig ismét megmutattam, hogy képes vagyok egy teljesen új lábat „növeszteni” az addig megszerzett kommunikációs tapasztalataimmal. Szintén a nulláról építettem fel a „Bizalomépítő értékesítés” vállalkozásomat, s az egyedi képzési anyagomat ma már piacvezető cégek vásárolják meg azoknak a munkatársaiknak, akik ügyfelekkel dolgoznak.


ÉVEK ÓTA JÁROM AZ ORSZÁGOT ÉRTÉKESÍTŐKKEL,
TEREPEN VIZSGÁLVA AZ ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMATOT

A médiában eltöltött két évtized a lehető legjobb tanulmány volt az embertípusok kezelésére. A hosszú évek során tökélyre fejlesztettem egy módszert, amellyel a legnehezebben kezelhető embert is pillanatok alatt képes vagyok megszelídíteni. Ezt a módszertant konvertáltam át az üzleti életbe.

Ezen a területen azonban még volt mit tanulnom. Épp ezért az elmúlt 5 esztendőt teljes mértékben arra arra szántam, hogy elkísérjem az értékesítőket ügyfelekhez, tehát pontosan láttam, mit és hogyan csinálnak a frontvonalban az üzleti élet szereplői. Napokon keresztül autóztam területi képviselőkkel szerte az országban.

NEM DOBOZ-TRÉNINGET ÁRULOK, HANEM CÉGRE SZABOM AZ OKTATÁSI ANYAGOT


200 értékesítési szituációt elemeztem közvetlen közelről, odakint a dolgos hétköznapok során. Az értékesítési folyamatot egészen más aspektusból vizsgálom, érzelmi oldalról közelítve. A módszert elsajátítva az értékesítő képes lesz érzelmi kötődést kialakítani az ügyféllel.

Bizalomépítő értékesítés a módszer neve, hiszen évek óta járom az országot értékesítőkkel, terepen vizsgálva az értékesítési folyamatot. Több száz tárgyaláson vagyok túl, amelyen megfigyelőként és résztvevőként vettem részt. A gyakorlati bizalomépítést az elsőtől az utolsó legapróbb részletig tanulmányoztam - és a mai napig tanulmányozom - az értékesítési folyamatban. Az elmúlt években számos kis- és nagyvállalatnál tartottam tréninget, amelyeket kivétel nélkül rájuk szabtam.

Miért fontos az üzleti bizalom? Mert bizalom nélkül nincs eladás. Bizalom nélkül nincs bevétel. Bizalom nélkül nincs tárgyalás, és még csak emberi kommunikáció sem.

 

Miért tanultam meg egy új hivatást?

Mert segíteni szeretnék. Azt szeretném, ha mosolyogva, elégedetten fognának kezet az üzleti partnerek a vállalkozói szférában, s a lehető legtermészetesebben építenék a bizalmat. Mert őszintén hiszem, hogy együttes erővel valóban építhetünk egy emberibb üzleti világot! 

 

Hiába virágzik az önfejlesztő biznisz, az értékesítői kultúra évről-évre rosszabb


Mert valakinek végre figyelmeztetnie kell az embereket ezen a mérhetetlenül felhígult piacon, hogy nagyon rossz irányba tart az értékesítési kultúra. Gondolkodó emberként elszomorító látnom, hogy amióta az önfejlesztő biznisz beindult Magyarországon, és se szeri, se száma az üzleti kiadványoknak, még rosszabb a helyzet az értékesítői piacon, mint korábban. Hiába jár boldog-boldogtalan tréningekre, hiába költenek el súlyos összegeket képzésekre, az emberi értékek, a kivételes emberi bánásmód valahol útközben elvesztek. Életidegen módszerekkel, sematikus közhelyparádékkal tömik az egyébként fejlődésre nyitott emberek fejét, ők pedig elhiszik, hogy az a jó, amit ezeken a képzéseken hallanak.

 

A TRÉNINGEK ROPPANT GYAKORLATIASAK

A képzések a gyakorlatokra vannak kihegyezve. Addig el nem engedek senkit a tréningről, amíg nem látom, hogy a szemléletmódot elsajátította. A bizalomépítés alapja a természetesség, s bármilyen furcsa is, de a legtöbb esetben épp ez okozza a nehézséget.

 

A BIZALOM KIALAKÍTÁSA NÉLKÜL SEMMIT NEM TUDSZ ELADNI

Biztos vagyok benne, hogy te, aki most ezeket a sorokat olvasod, úgy gondolod, szakmailag megfoghatatlan vagy. Nyilvánvalóan rendszeresen képzed magad. Talán a motivációd is megvan hozzá. Eljutsz az ügyfélhez, nem kapsz kifogásokat, a tárgyalás rendben lezajlik, még sincs annyi üzleted, amennyit szeretnél. Ennek egyetlen oka van.

Nem építetted fel megfelelően a bizalmat. Persze úgy gondoltad, hogy felépítetted, de kötődés mégsem alakult ki az ügyfélben. Ugyanis, ha kialakult volna, annyi üzleted lenne, amennyit nem szégyellnél. A kötődés kialakításának, a bizalom megalapozásának megvannak a praktikái, technikái, amelyeket a Bizalomépítő Értékesítés tréningen tanítok. Mindegy, hogy autót árulsz vagy mezőgazdasági gépet, ingatlant árulsz vagy lakástakarékot szeretnél kötni az ügyféllel. Lehetsz biztosítási tanácsadó, árulhatsz vitamint, a bizalom kiépítése nem szakma és nem is hivatásfüggő.

Bizalom nélkül semmit nem tudsz eladni. Ismétlem: SEMMIT.

 

A KOMMUNIKÁCIÓS KÉSZSÉG FEHLESZTHETŐ!

Van egy jó hírem: a kommunikációs készség fejleszthető. Nem baj, ha nem vagy nagy dumás, ha eléggé nyitott vagy, megtanulod. Persze tudom jól, minden értékesítő azt gondolja, hogy zseniálisan épít bizalmat. Pedig az igazsàg az, hogy az értékesítők 90 százaléka nem tud bizalmat építeni. Ugye neked is azt tanította a házi trénered, hogy beszéltesd az ügyfelet? Hogy irányítsd őt. Talán még azt is elmondták az eddigi tréningeken, melyek azok a kérdések, amelyekre szívesen válaszol az ügyfél. Még sincs üzlet. 

Kérlek, gondolkodj el azon, hogy valóban tudsz-e lélekre hatóan, érzelmeket generálva kérdezni? Fel tudod építeni a bizalmat lépésről lépésre? Terepen élesben láttam, hogy az értékesítők hogyan engedik el a kezét még annak az ügyfélnek is, aki egyébként nyitott lenne rájuk. 100 értékesítési szituációból 1 embernél láttam tökéletes bizalomépítést, egy baranya megyei területi képviselőnél, az egyik mezőgazdasági cégnél.

 

10-BŐL 9 EMBERNEK FOGALMA SINCS ARRÓL, MIT JELENT A VALÓDI BIZALOMÉPÍTÉS

Mindenki mást a felszínt kapargatta. Előre is elnézést kérek mindenkitől, de szókimondó, őszinte ember vagyok. Ma 2016-ban az értékesítői szakma felszínes emberek zűrzavaros kapkodására hasonlít.10 emberből 9-nek fogalma sincs arról, hogy mit jelent a valódi bizalomépítés.

 

Mindennek az alapja, hogy lélekre hatóan, érzelmeket generálva tudj velük kommunikálni!

 

A bizalomépítés és az oly sokszor emlegetett értékesítési lezárás már abban a pillanatban elkezdődik, amikor kezet fogsz az ügyféllel. A bizalomépítés pedig akkor sem ér véget, amikor aláírtátok a szerződést vagy eladtad a terméket. A bizalmat ugyanis meg kell tudni tartani. Az eladási folyamat létrejöttéig már ki kell alakítani a bizalmat. A tréningjeimen ezt az úgynevezett alapozást tanítom meg.

Ez nem egy sales oktatás. Annál sokkal, de sokkal fontosabb. Alapok nélkül ugyanis a ház sem épül meg.

Néhány évvel ezelőtt magam is dolgoztam vezetőként egy nagy nevű multinacionális cégnél. A vezetői székben ülve pontosan tudtam, hogy a munkatársaim viselkedése engem minősít leginkább az ügyfeleknél. Igen, a fejétől bűzlik a hal. Ha bénázik a kollégád, azzal a vezetője elé is tükröt tart. Hiába küldöd el mindenféle tréningre, ha az alapképzést nem kapja vagy nem érti meg. Küldd el hozzám őket és megtanítom nekik a hatásos fellépést, az azonnali sikeres kapcsolatfelvételt!

Az általam kifejlesztett oktatási módszertanban az után-követésre is gondot fordítok. A tréninget követő kommunikációs edzéseken addig gyakoroltatom munkatársaiddal a bizalomépítést, amíg ténylegesen át nem ülteti a gyakorlatba.

 

MIÉRT ÉRDEMES A MUNKATÁRSAIDNAK/CÉGEDNEK MEGRENDELNI 
A BIZALOMÉPÍTŐ TRÉNINGET?

Mert, mint azt említettem, az oktatás anyagát a cégedre szabom.

A tréning előtt kollégáidat gondosan elő-interjúztatom, vagy kérésedre el is kísérem őket az ügyfelekhez azért, hogy tipikusan azokat a hétköznapi szituációkat tudjuk lemodellezni az oktatáson, amelyeket naponta átélnek a frontvonalban.

A tréning során számos olyan mini-interjút, helyzetgyakorlatot mutatunk be, ahol több száz, a cégedre, iparágadra szabott kérdések és marketing mondatok hangzanak el. Olyan kérdések és marketing mondatok, amelyek mind-mind bizalmat építenek.Nem győzöm hangsúlyozni, hogy a bizalomépítésnek megvannak a konkrét módszerei, technikái, amelyek egytől egyig az értékesítési helyzetekben lettek tesztelve.

A vállalkozásodra szabott tréning tematikája nem egy átlagos tematika. Nem egy szigorú szakirodalmon alapuló oktatás, hanem emberi mélységeket érintő tréning-nap. A bizalmat ugyanis mélységekkel lehet leginkább kiépíteni, az ügyfelek érzelmi állapotait kezelve. A tréning számos helyzetgyakorlatot tartalmaz, a feladatok pedig olyan gondossággal lettek összeállítva, hogy az oktatás egyfajta csapatépítő tréningként is használható.

Ugye, hogy kihagyhatatlan?

Köszönöm a figyelmet, remélem, mielőbb személyesen is találkozunk a cégednél tartott képzésen!

Eredményes napokat kívánok,

Sándor András

Vissza az oldal tetejére!