Bizalomépítő Értékesítés

avagy

VEDD LE A LÁBÁRÓL A LEGNEHEZEBBEN KEZELHETŐ ÜGYFELET IS!

 

Az ügyfelekkel való bizalmi és egyben minőségi kapcsolataid mennyisége határozza meg havi jutalékodat.

 

Ha az ügyfélnek képes vagy minőségi pillanatokat adni egy-egy tárgyalás alkalmával, akkor garantáltan tiéd a siker.

Te hogy vagy ezzel?

Problémát okoz kialakítani a bizalmi hidat az ügyféllel?

Előfordul, hogy az ügyféllel való tárgyaláskor keresed a szavakat?

Nem tudod, hogyan kezd el vagy folytasd a beszélgetést?

Előfordul, hogy az ügyfél átveszi az irányítást és kifogásokkal utasít el?

Légy őszinte magadhoz és ha neked is problémát okoz mindez, akkor ne sajnáld az idődet és az energiádat, akard megtanulni azokat a módszereket, technikákat, amelyek megsokszorozzák az ügyfeleid számát.

  • A legtöbb ügyféllel nehéz elindítani egy-egy beszélgetést, sok esetben nem tudod kiszámítani, hogy milyen az aktuális hangulata?
  • Gyakran kifogásokat keresnek, ahelyett, hogy meghallgatnák a pozitív előnyeit termékednek/szolgáltatásodnak?
  • Érezted már, hogy macerának tartja az ügyfél a találkozót? Nézegeti az óráját, mert mennie kell? Vagy csak előre kijelenti, hogy 20 perce van?
  • Azt látod, hogy unja a beszélgetést és egyáltalán nem érdeklődik? Te pedig már azt sem tudod, hogy mutasd be a terméked/szolgáltatásod előnyeit?
  • Arra kér, had gondolja át és térjetek vissza rá két hét múlva? A tárgyalás után már fel sem veszi a telefont?
  • Nem szívesen ad ajánlást? Vagy egyáltalán, kérni sem mersz ajánlást?

Ha a kérdésekre IGEN a válaszod, akkor szükséged van a bizalomépítő módszerekre és technikákra az előbbre lépés érdekében.

A bizalomépítés annyira fontos lépése az értékesítésnek, mint a reggeli fogmosás.

 

Tréner: Sándor András, a Bizalomépítő Tréning kifejlesztője, bizalomépítő kérdezés specialista, aki több, mint 4000 beszélgetést vitt már sikerre és nyitotta meg érzelmekre hatóan tárgyalópartnereit.

Kiknek ajánljuk a tréninget?

  • Értékesítőknek
  • Ügyfélkapcsolati munkatársaknak
  • Cégvezetőknek
  • Felső- és középvezetőknek
  • Azoknak a kollégáknak, akik bármilyen formában érintkeznek az ügyfelekkel, partnerekkel
  • Panaszkezelésen, reklamáció feldolgozással foglalkozó kollégáknak

 

Mit tanít Sándor András a Bizalomépítő Tréningen?

 

  • Megtanítja mit, mikor és hogyan kell kérdezni a bizalom kialakítása érdekében,
  • örökzöld, bármikor bevethető témákat a tárgyalások előtti beszélgetésekhez,
  • érzelmekre ható, irányított kérdéseket, amelyek garantáltan működnek az ügyfélnél,
  • tesztelt és a gyakorlatban kitűnően működő bizalomépítési technikákat,
  • éles kérdéseket és példákat, amelyeket eddig nem mertél feltenni az ügyfélnek,
  • helyzetgyakorlatokat, amelyekkel naponta találkozol,
  • több száz bizalomépítő kérdést.

 

Mit kapsz MÉG a Bizalomépítő Tréningen?

 

  • Munkával, pénzzel, gyerekekkel, családdal kapcsolatos kérdéseket, illetve további témákat feldolgozunk a résztvevők igényei szerint,
  • kérdéseket, irányított kommunikációt arra vonatkozóan, hogyan kezd a beszélgetést, ha az ügyfél férfi, nő, fiatal vagy időskorú, ha vállalkozóval, egyedülállóval, házastársakkal stb. tárgyalsz,
  • iránymutatást, hogyan indítsd az ügyféllel való tárgyalást, ha a saját irodádban találkozol vele, és hogyan, ha az ügyfél otthonában,
  • olyan bizalomépítő módszereket, amelyek alkalmazásával az ügyfél téged hív, ha a céged termékére/szolgáltatására lesz szüksége, ő lesz a visszatérő ügyfél,
  • segítséget, hogyan “faggasd ki” észrevétlenül az ügyfelet, hogy kapcsolatban áll-e a konkurenciáddal,
  • számos megoldást arra, hogy ha az ügyfél feldob egy témát, azt hogyan vidd tovább, hogyan görgesd azt kérdésekkel, melynek eredménye egy érzelmekre ható, bizalmas beszélgetés
  • VIP részvételi lehetőséget a résztvevők számára létrehozott zárt Facebook csoportban /Bizalomépítés értékesítőknek/, ahol a tréning után is bármikor kérdezhetsz és tanulhatsz Sándor Andrástól,
  • 1 db munkafüzettel, ami tematikusan tartalmazza a tréning anyagát, és amelybe jegyzetelhetsz is.

 

Milyen eredményekre számíthatsz a tréning után?

 

  • Magabiztosan, rutinból fogsz olyan kérdéseket feltenni, amelyeket eddig sosem mertél,
  • tudni fogod, hogyan kell az ügyfél-kommunikációt a legmagasabb, minőségi szintről indítani, és meg is tartani ott,
  • könnyen, stresszmentesen kezeled még a nehéz helyzeteket is a személyes, vagy telefonos kommunikációban,
  • érzelmeken alapuló kommunikációs módszered egyedibb, használhatóbb lesz a konkurenciádénál,
  • minden ügyfélhez azon a nyelven, abban a stílusban fogsz szólni, amelyen a leghatékonyabb lehetsz,
  • az eddigieknél is több eredményt és sikeres üzletkötést könyvelhetsz el.

A tréning időtartama: 1, ill. 2 nap

A tréning ideális létszáma: 15 fő

Kérj ajánlatot!

Írj a hello@ugyfelbizalom.hu email címre, vagy hívd a + 36 70 93 22 944-es telefonszámot, beszéljük át röviden az igényeidet és határozzuk meg, hogy egy vagy két napos tréning szükséges a kitűzött eredmény eléréséhez.

 

 

Vissza az oldal tetejére!