SIKERES KÉRDEZÉSTECHNIKA TRÉNING

Irányítsd Te az ügyféltárgyalásokat!

 

Miért ez a piacon található legjobb, leghatékonyabb kérdezéstechnika tréning az eredményorientált értékesítőknek?

Mert

–         Száraz szakirodalom és az unalmas kérdéstípusok helyett KONKRÉT KÉRDÉSEKET kapsz

–         A tréning végére megtanulsz érzelmekre hatóan kérdezni

–         Pontosan tudni fogod, hogyan lehet egyik érzelmi állapotból a másikba átbillenteni megfelelő kérdésekkel az ügyfelet

–         Izgalmas helyzetgyakorlatokon keresztül tanulod meg a jó kérdésfeltevést

–         Számos helyzetet és hangulatot tanulsz meg kezelni

–         Az oktatást követően mersz majd igazán kérdezni

Mit kapsz a képzésen?

Finomhangolási technikákat, praktikákat

–         A bizalom megszerzésére

–         Ahhoz, hogy az ügyfeled lelkileg elköteleződjön melletted

–         A figyelemre

–         A természetességre

–         Az érzelmek kezelésére

–         A hallgatásra

A Sikeres kérdezéstechnika elsajátításával

–         Eredményesebb leszel a munkádban

–         Különbbé válsz a konkurenciádnál

–         Növeled a bevételeidet

–         Könnyebben döntesz a jövőben

–         Érdeklődőbb, tapintatosabb, figyelmesebb leszel

–         Magabiztosan eléred a tárgyalásaid célját

–         Jobb társasági emberré, minőségibb kommunikátorrá válsz

–         Türelmesebb leszel másokkal

–         MINŐSÉGI PILLANATOKAT FOGSZ ADNI A MÁSIK EMBERNEK

Október 30-án ott a helyed a nyílt tréningen, ha cégvezetőként, értékesítőként keresed a kenyered és ügyfelekkel kommunikálsz. Ha tanácsadóként, ingatlanosként, biztosítósként, hálózati munkatársként dolgozol, szintén gyere el!

Még mindig nem döntöttél?

Beszéljünk nyíltan: a mai csalós világban te kiben bízol?

Bízol a vadidegen értékesítőben, aki pénzt akar kihúzni a zsebedből?

Ugye…?

Épp ezért kell gondosan kiépítened a bizalmat, lélekre ható kérdésekkel.

 

Hogyan kérdezz eredményesen úgy az ügyféltől, hogy érzelmeket válts ki belőle?

Ha nem csak alapfokú képzésre, hanem haladó technikákra, jelenleg még kevésbé ismert, ezért hihetetlenül hatékony módszerekre van szükséged…

akkor gyere el Sándor András, kérdezés specialista „Sikeres Kérdezéstechnika” tréningjére!

Problémát okoz az ügyféllel való tárgyalás során a tárgyalást irányítani? Úgy érzed, nehezen, vagy egyáltalán nem is tudod kezelni az ügyféllel való kommunikációdat?

Ugye ezt nem szeretnéd?

Tapasztaltad már, hogy megbeszéltél egy ügyféllel egy találkozót, annak érdekében, hogy a saját termékedet, szolgáltatásodat bemutasd neki, majd ő átvette a beszélgetés irányítását?

A Te célod az volt, hogy felhívd a figyelmét a termékedre vagy szolgáltatásodra, hogy az milyen csúcsszuper, hogy ha használja, akkor annak milyen előnyei vannak, majd konkrétan eladd neki. Viszont amire nem számítottál, hogy az ügyfél a beszélgetés közben, vagy már a legelején átvette az irányítást és azonnal előállt a kifogásaival. Vagy már az is előfordult, hogy elkezdte ajánlgatni a saját termékét?! Biztos vagyok benne, hogy az az ügyféltalálkozó nem zárult sikerrel.

Az ügyfél gyakran veszi át az irányítást a tárgyalás során?

Akkor a legjobb helyen vagy, ugyanis ez a tréning Neked szól!

Pontosan arra tanít meg Téged, hogyan kérdezd az üzleti partneredet irányítottan, hogyan tudj meg Róla olyan információkat, amelyek segítségével fel tudod hívni a figyelmét arra, hogy a termék vagy szolgáltatás a számára elengedhetetlen, hogy ha nem lehet az övé, akkor összedől a világ.

Ugyanis ezt kell éreznie!

Ha úgy érzed, hogy Neked ezt nem sikerül kiváltanod az ügyfeleidből, akkor kérlek már most jelentkezz a tréningre, mert nagy szükséged van arra, hogy megtanuld a technikát!

Mit kapsz a legújabb fejlesztésű Kérdezéstechnika tréningünkön?

megtanulod, hogy milyen kommunikációval tudsz hatni az emberekre

kapsz egy technikai tudást, ami ahhoz kell, hogy kérdésekkel tökéletesen tudd irányítani a tárgyalás menetét, még a legnehezebb ügyfeleidet is, könnyedén, stressz nélkül kezeld a legkilátástalanabb kommunikációs helyzeteket is

felvázoljuk a lehetőségeket, hogy mi jár az ügyfél fejében, amikor Veled találkozik, milyen kérdésekkel és kifogásokkal készül, ugyanis ha ezekre felkészülsz, akkor kiválóan fogod tudni kezelni a beszélgetést

ezáltal megtanulod, hogyan terelhető az ügyfél az érdeklődés szintjéről a vásárlásig

meg fogod tanulni azt is, hogyan zárd le a tárgyalásotokat olyan módon, hogy hosszú távon az ügyfeled maradjon

Szerinted melyik módszerrel leszel eredményesebb?

1. Összeállítasz egy szuper értékesítési szöveget vagy prezentációt, és mindenkinek ezt mondod el, ezt mutatod meg, minden alkalommal ugyanúgy?

2. Néhány jól irányított kérdéssel tereled az ügyfelet a vágyai, céljai felé, amihez elengedhetetlen a Te terméked vagy szolgáltatásod? Azaz, jól irányított kommunikációval, kérdésekkel észrevétlenül eladod azt a számára?

Ha az 1. verziót választottad, akkor van egy rossz hírem, de azt hiszem nem fogsz meglepődni. Ezzel a verzióval a legtöbb ügyfélnél nem jársz sikerrel.

Ezzel a módszerrel az ügyfél unalmasnak fogja tartani a beszélgetést, érdektelen lesz, sőt a végén még azt is gondolhatja, hogy tolakodó vagy és nyomulsz.

 Az eredmény pedig: Elutasítás!

Ugye ezt nem szeretnéd?

Ha azt érzed, hogy a 2. módszerrel eredményesebb leszel és azt sokkal jobban működő módszernek tartod a tárgyalásban, akkor örülj, hogy most ezeket a sorokat olvasod.

Ha szeretnél fejlődni a tárgyalások területén, szeretnéd kellemesebbé, örömtelibbé, jó hangulatúvá tenni az ügyfelekkel való kapcsolatodat, akkor tarts velünk Sikeres Kérdezéstechnika tréningünkön, és sajátítsd el azokat a technikákat, melyekkel mindezt eléred!

Ez a módszer mindenki számára elérhető és könnyen elsajátítható.

Ezért arra kérlek, NE GYERE EL a tréningre, ha

       eszed ágában sincs változni, vagy változtatni a kommunikációs stratégiádon

       ha a fenti akadályokat nem ismerted fel, Nálad ezek nem fordulnak elő

       ha 10-ből 10 tárgyalásod sikerrel végződik

       ha nem szoktál kifogásokat kapni

Kik azok, akiknek viszont szinte kötelező eljönni?

ha Értékesítő vagy és az a feladatod, hogy saját vállalkozásod, megbízód vagy a munkaadód számára több és több ügyfelet szerezz. Ha nem vagy ebben hatékony, akkor tudod, hogy ezt a pénztárcád érzi meg….

ha Tanácsadó vagy és szolgáltatásaid mellett saját magadat is el kell adnod. Ha nem találod meg azonnal a megfelelő kommunikációs csatornát az ügyféllel, ha nem tudsz azonnal bizalmat ébreszteni benne, akkor nagyon nehéz dolgod lesz és nagyobb az esélye annak, hogy nem Tőled fog vásárolni, hanem a konkurensedtől…

ha Mentor vagy Felső vezető vagy, ugyanis, ha különösen ügyesen tudsz kérdezni és ráadásként még sikeres is vagy, akkor ezt a képességedet el tudják sajátítani mentoráltjaid, akik a nyomdokaidba szeretnének lépni

ha Cégvezető vagy és nem engedheted meg Magadnak, hogy a tárgyalások alkalmával a partnered átvegye az irányítást, sőt mi több, átfordítsa a beszélgetést és a végén azt érezd, hogy szívességet tett, hogy leült Veled tárgyalni.

ha Telefonon értékesítsz, ahol a legfontosabb a beszélgetés irányítása. Ha ez a képességed hiányos, akkor a tréningen a helyed!

Mi az, amit ígérünk Neked?

egy olyan különleges tudást, amit Sándor András kérdezésspecialista fejlesztett ki kifejezetten az üzleti élet résztvevői számára

egy új szemléletmódot, amely alapján felismered az ügyféllel való tárgyalás irányításának fontosságát, megérted, hogy ha profi módon elsajátítod a technikát, akkor nyert ügyed van a tárgyalásokon

kipróbált és nem csak elméleti szinten, hanem a gyakorlatban kiválóan működő kérdezéstechnikai eszközöket és módszereket

egy olyan elméleti anyagot, amely mellé sok-sok gyakorlást ad a tréner, mindenekelőtt egyszerű és könnyen megjegyezhető

a piacon elérhető leghatékonyabb kérdezési technikákat

konkrét kérdéseket, amelyekkel jó benyomást keltve – az ügyfélnél – el tudod kezdeni a tárgyalást és észrevétlenül eladod neki a termékedet

Ha érdekel a Sikeres Kérdezéstechnika elsajátítása, akkor a legjobb alkalom arra, hogy részt vegyél a tréningen és olyan különleges tudásra és képességekre tegyél szert, amivel jelenleg még csak nagyon kevesen rendelkeznek.

Ha idáig eljutottál az olvasásban, biztosan egészen pontosan látod te is, hogy a hagyományos eddig alkalmazott kommunikációddal kevésbé tudsz olyan eredményeket elérni, mint a tudatos, irányított beszélgetésekkel.

Gondolj csak bele!

Hány olyan ügyfél van, akinek eddig nem tudtad a mozgatórugóit beindítani? Csak és kizárólag azért, mert nem tudtad a beszélgetést irányítani, átvette az irányítást és föléd kerekedett a vevő. Mert a módszered, amit alkalmaztál, amiről azt hitted eddig, hogy tökéletes, nem az, sokkal inkább fejlesztésre szorul.

És most gondolj bele abba, hogy mi lenne, ha innentől kezdve minden tárgyalásod gördülékeny lenne, irányított és ügyfeleidnél biztos sikert érnél el.

Azok a vevők is bizalmat szavaznának a termékednek vagy szolgáltatásodnak, akik ma még (a rájuk nem ható kommunikáció miatt) elsétálnak melletted!

 

A tréning időtartama: 1, ill. 2 nap

A tréning ideális létszáma: 15 fő

Kérj ajánlatot!

 Írj a hello@ugyfelbizalom.hu email címre, vagy hívd a + 36 70 93 22 944-es telefonszámot, beszéljük át röviden az igényeidet és határozzuk meg, hogy egy vagy két napos tréning szükséges a kitűzött eredmény eléréséhez.

 

Vissza az oldal tetejére!